۲۵ ایده تولید محتوای معماری در اینستاگرام برای پیچ دفتر معماری

۲۵ ایده تولید محتوای معماری در اینستاگرام برای پیچ دفتر معماری

لیست نهایی ایده تولید محتوای معماری در اینستاگرام برای پیچ دفتر معماری

پنجاه میلیون ایرانی در حال استفاده از رسانه محبوب اینستاگرام هستند، فضایی بدون محدودیت و رایگان برای تبلیغات، فروش و برندینگ شرکت ها! با این وجود تولید محتوای معماری در اینستاگرام برای معماران یکی از چالش‌های همیشگی‌است، تا با مخاطبان فعلی و آینده خود ارتباط برقرار کنند. اینکه از رسانه به عنوان پورتفولیو معماری خود استفاده کنیم و درگیر به اشتراک‌گذاری تصاویری زیبا از پروژه‌های شخصی‌مان باشیم کار آسانی است … اما نباید فراموش کرد که مردم به رسانه‌های اجتماعی ما ملحق می‌شوند تا آدم‌ها و فرهنگ پشت شرکت‌مان را ببینند. قطعا برای دیدن پروژه‌های یک شرکت، وب‌سایت معماری فضای مناسب‌تری است!

اگر به دنبال یافتن پاسخ به سوالاتی از قبیل ” تولید محتوای معماری ” ، ” موضوع برای پیج معماری ” ، ” موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام ” ” تولید محتوا برای پیج معماری ” ، ” ایده تولید محتوا در اینستاگرام ” هستید یا قصد دارید به بلاگری در معماری بپردازید، این مقاله، ایده هایی برای پست  و استوری معماری به شما ارائه می‌دهد که سوالی برایتان بی پاسخ نخواهد ماند. لذت ببرید!

 

۱. یک روز کاری:

مردم دوست دارند ببینند در پشت صحنه یک پروژه چه می گذرد. تصویری از تیم یا خودتان در حال فعالیت، منتشر کنید. این تصویر می‌تواند ترسیم یک نقشه، ساخت یک ماکت معماری یا نظرات بر پروژه درحال اجرا باشد.

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۲. انتشار رقابت‌های داخلی

همه دوست دارند شاهد یک رقابت دوستانه باشند… به علاوه این نوع محتوا مخاطبان‌تان را با فرهنگ شرکت و اینکه کار با شما چگونه است، آشنا می‌کند. به همین دلیل، بهتر است علاوه بر به اشتراک گذاری نتایج خوبی که در یک مسابقه معماری کسب کرده‌اید، رقابت های کوچکی نیز در دفترتان برپا کنید. کاری را که Perkins+Will با خانه‌های شیرینی زنجفیلی خود بین دو دفتر انجام داد جالب توجه است… نیازی به ذکر اینکه آنها از هشتگ  ediblearchitecture# استفاده کردند، نیست!محتوای اینستاگرامی برای معماران

۳.  روند پیش‌روی را نشان دهید

برای تولید محتوای معماری ، به تصاویر نهایی پروژه‌تان بعد از اتمام آن اکتفا نکنید! مراحلی را که برای رسیدن به آنجا طی کرده‌اید را به نمایش بگذارید. دیدن روند پیش‌رَوی سرگرم کننده است و مخاطبان‌تان را با شرکت شما درگیر خواهد کرد. به اشتراک گذاشتن پروژه در حال انجام کارِ عالی‌ای است، همیشه کمی از جزئیات کار‌تان را برای آموزش مخاطبان‌تان ارائه دهید.

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۴. تیم شما با خانواده هایشان

عکس‌های تیم در کنار خانواده هایشان جذاب‌ترین پست‌هایی است که کسب‌ و کار ها به اشتراک می گذارند. نشان دادن افراد پشت برند و زندگی آنها در خارج از کار، دیدِ بهتری برای مشتریان فعلی و گذشته شما در مورد کسب و کارتان می دهد! کاری که Populous با این پست انجام داد مثال خوبی برای این موضوع است … گره زدن معماری به خانواده و تعطیلات، همه در یک پست. آفرین!

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۵.  تعامل مشتری با فضایی که خلق کردید

چه راهی بهتر از ارائه تصاویر یا فیلم‌هایی از پروژه‌تان در حال استفاده شدنِ آن توسط کاربران‌ش! کاری را که Perkins+Will انجام داد، عالیه! برجسته کردن بالرین‌های کوچولویی که در حال لذت بردن از مرکز تفریحی هستند.

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۶. عکس های مهمانی را به اشتراک بگذارید

از مهمانی‌هایتان در دفتر خود چند عکس بگیرید و آنها را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای مشتریان گذشته، فعلی و آینده بسیار خوب است که از فرهنگ شرکت شما تصویر ذهنی داشته باشند.محتوای اینستاگرامی برای معماران

۷. عکس‌های تیم

تصویری از همکاری یا تفریح کارمندان‌تان در دفتر خود را منشتر کنید. فراموش نکنید، مخاطبان شما برای دیدن افراد پشت برندِ شما به کانال‌های اجتماعی شما آمده‌اند، آنها می‌توانند پروژه‌های شما را در وب سایت شما ببینند! DLR تصاویرِ اعضای تیم خود را اینگونه به نمایش گذاشته!

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۸. ارزیابی و بازخورد در صنعت

اگر می خواهید مشتریان گذشته، فعلی و آینده‌تان شما را به عنوان یک متخصص در صنعت ببینند، بهتر است مانند یک متخصص رفتار کنید. به طور مداوم از طریق به اشتراک گذاری ارزیابی‌های خود در زمینه متفاوتِ معماری، تسلط خود روی حوزه فعالیتی‌تان را به دنبال کنندگان‌تان نشان دهید

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۹. پروژه های “روی میز” را به اشتراک بگذارید

نمایش پروژه های آینده در شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای نشان دادن این موضوع به مخاطبان خود است که فعالیت حرفه‌ای‌تان در جریان است. CannonDesign با این پست از پروژه خود، کار بسیار خوبی انجام داده است.

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۱۰. جزئیات را به اشتراک بگذارید

با دادن جزئیات کوچیکی از چرایی انجام کاری که منحصر به شما و شرکت‌تان است مخاطبان را درگیر کنید! Gensler با نمایش این نوع جزئیاتِ جالب در صفحه اینستاگرام خود کاری عالی انجام می‌دهد، این پست مورد علاقه ما است!

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۱۱. تعادل کار و زندگی رو به نمایش بگذارید

نشان دادن تعادل کار و زندگی به انسانی‌سازی برند شما و برقراری ارتباط با افرادی که در تلاشِ یافتن تعادل هستند کمک می‌کند.

۱۲. نقل قول ها

نقل قول های انگیزشی یا خنده دار تعامل بی‌نظیری به همراه می‌آورند و یکی از نکات مهم در تولید محتوای معماری محسوب می‌شود.

۱۳. آمار

آماری را در مورد میزان ساخت و ساز در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید به اشتراک بگذارید. یا اطلاعات مربوط به افزایش هزینه مصالح ساختمانی و چنین جزئیاتی به نمایش بگذارید.

۱۴. غذا

پست‌های غذایی بیشترین تعداد پست در شبکه های اجتماعی است. عکس‌هایی از ناهار تیمی خود را زمانی که یک دسر مخصوص برای جشنی تهیه کرده‌اید، اشتراک بگذارید. می‌دانم، شما تعجب می‌کنید که این چگونه به تجارت شما کمک می کند. رسانه های اجتماعی تماماً برای نشان دادن جنبه انسانی تجارت شما هستند. مطالعات نشان می‌دهد که چنین فعالیت‌هایی شما را دوست داشتنی و قابل اعتمادتر می‌کند.

 

۱۵. پیوند به مقاله دیگری درباره پروژه شما

برخی از پروژه های شما توسط مطبوعات انعکاس پیدا می‌کند. برای ایجاد آگاهی و سر و صدا در مورد شرکت خود، پیوندهایی را به این پروژه ها در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

۱۶. ارسال یک تصویر مارک‌دار

برند شما هویت شماست. با افزودن لوگو‌ی‌تان به تصاویر درگیر کننده، برندِ خود را درمعرض نمایش قرار دهید.

 

۱۷. تصاویر کودکان

تصاویر کودکان یکی از پر تاثیر‌ترین ها در تولید محتوای معماری است! مخاطبان شما بچه‌ها را دوست دارند … همه بچه‌ها را دوست دارند! NBBJ این تصویر دوست داشتنی kiddos را به یک نقل قول بسیار زیبا از والت دیزنی گره می‌زند. این تصویر از پروژه ای تکمیل شده گرفته شده است.

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۱۸. عکس های غیر مرتبط

اگرچه شما همیشه مانند یک معمار فکر می کنید، مشتریان شما اینطور نیستند. تصویری از یک خانواده، توله سگ یا کودک را در حال انجام کاری طنزآمیز ارسال کنید. این پست‌ها می‌توانند هزاران بار به اشتراک گذاشته شوند و به انسانی‌سازی کسب و کار شما کمک کنند.

 

۱۹. ارزش شرکت را به اشتراک بگذارید

ارزش‌های شرکت‌تان به شما کمک می کند نحوه تعامل با مشتری را تعیین کنید. فرصتِ پیدا کردنِ شناختِ بیشتری از فعالیت‌های داخلی شرکت‌تان را، به مخاطب ارائه دهید.

 

۲۰. برندتان در مکانی غیر قابل پیش بینی!

به نمایش گذاشتن آرم یا مارک شرکت‌تان در مکانی غیرقابل پیش‌بینی مطئناً توجه زیادی جلب می‌کند. پست  NBBJ این کار را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از اعضای تیم مدیریتی شرکت بر فراز کوهی، برند خودشان را به نمایش گذاشته … یک کلاسیکه عالی!

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۲۱. جستجوی محبوب گوگل

این یکی از ایده‌های ساده اما موثر در شبکه های اجتماعی برای جذب پیمانکاران است. به نمودارهای برتر ساخت و ساز گوگل مراجعه کنید تا بفهمید افراد در حال جستجوی چه چیزی هستند.

 

۲۲. وارد جامعه شوید

عکس هایی از تیم خود در اجتماعاتی که مخاطبان شما در آن زندگی می‌کنند، به اشتراک بگذارید و کارهایی را انجام دهید که آنها نیز در دور از کارِ خود انجام می دهند. هر کاری برای انسانی‌سازی برندتان باعث می‌شود که روابط عمیق‌تری با مشتریان گذشته، فعلی و آینده برقرار کنید.

 

۲۳. تصویری از اولین دفتر و کارمندان

مردم دوست دارند ببینند از کجا آمده اید، به خصوص اگر شرکت شما چند سالی است در حالِ فعالیت است!

محتوای اینستاگرامی برای معماران

۲۴.  حمایت‌ از زنان در صنعت معماری

از ۲۰ متخصص صنعت ساختمان ۱۹ نفر مرد هستند. به مخاطبان خود نشان دهید که برای یک محیط کارِ متنوع ارزش قائلید و برای زنانِ کارمندِ شرکتِ خود ارزش قائل هستید.

 

۲۵. به روزرسانی های منظم

آیا شما در یک نقطه داغ محلی یا یک منطقه پرتردد پروژه ای انجام می‌دهید؟ فقط عکس‌های قبل و بعد از به اشتراک نگذارید، بینندگان خود را در جریان پیشرفت قرار دهید و عکس‌هایی از هر مرحله را نشان دهید.

 

ایده‌های بیشتر در مجموعه‌ی اختصاصی برای معماران و دفاتر حرفه‌ای معماری

ایده تولید محتوای برای معماران در اینستاگرام


در ادامه بخوانید:

چگونه پروژه معماری بگیریم؟

چگونه وارد بازار کار معماری شویم؟


مقالات آموزشی پیشنهادی:

بیزینس معماری

قرارداد معماری


منبع: brantleyagency.com

رضا دهقان


امتیاز ما

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *