چرا باید وایت برد شیشه ای بخریم؟

چرا باید وایت برد شیشه ای بخریم؟

اگر از علاقه مند به لوازم اداری هستید، احتمالاً در مورد وایت بردهای شیشه ای چیزهایی شنیده اید. برای کسانی از شما که علاقه کمتری به محصولات اداری دارید، به شما توضیحی سریع می دهیم که دقیقاً چرا باید وایت بردهای شیشه ای را برای خانه، محل کار یا کلاس خود خریداری کنید.

 

دوام

وایت برد شیشه ای ممکن است حتی در محیط های آرام مانند کلاس درس یا دفتر برای محیط خطرناک به نظر برسد، اما آنها در واقع یکی از بادوام ترین وسایلی هستند که می توانید پیدا کنید. وایت بردهای شیشه ای از شیشه سکوریت ساخته شده اند. این شیشه ها تحت یک فرآیند شیمیایی و حرارتی طولانی قرار گرفته اند که آن را تا ده برابر قوی تر از شیشه معمولی می کند. نه تنها دوام آن با پرتاب چکش، دو تا چهار چوب و موارد دیگر آزمایش شده، بلکه اگر بتوانید در نهایت یک وایت برد شیشه‌ای را بشکنید، به جای خرده‌های شیشه‌ای که کف اتاق انتظارشان دارید، به قسمت های ترک خورده چسبیده به وایت برد تقسیم خواهد شد.

 

طراحی

وایت بردهای شیشه ای طراحی زیبایی برای یک دفتر کار شیک و مدرن دارند. ظاهر مات و براق آنها در هر فضایی کاملاً مناسب است. حتی اگر اهل ظاهر مدرن نباشید، این وایت بردها قابل تنظیم هستند و می‌توانند اندازه آن‌ها را متناسب با هر نوع فضایی سفارشی سازی کرد.

 

قابل سفارشی سازی

همانطور که قبلاً گفتیم، سفارشی سازی گزینه ای عالی در تجارت شیشه است. این وایت برد ها را می توان با رنگ پشت شیشه ای سفید، مشکی یا هر رنگ سفارشی برای مطابقت با فضا یا رنگ های شرکت شما رنگ آمیزی کرد. این تخته‌ها همچنین دارای یک گزینه مات هستند، برای ظاهری تندتر و غیر براق‌تر که نیاز به تمیز کردن کمتری دارد.

 

تمیزی

وایت بردهای شیشه ای یکی از ساده ترین تخته ها برای تمیز کردن روی کره زمین هستند. شما هرگز نباید نگران گرد و غبار گچ یا لکه های ماژیک هایی باشید که پاک نمی شوند. وایت برد های شیشه ای محصولات فوق العاده ای هستند، زیرا با محیط زیست سازگار هستند، با مواد بازیافتی و قابل بازیافت ساخته شده اند و تخریب آنها تقریبا غیرممکن است. وایت بردهای سنتی با مواد فشرده ساخته می‌شوند و سپس با یک روکش شیمیایی پوشانده می‌شوند و نگهداری از آنها ممکن است سخت باشد. وایت بردهای شیشه ای تمیزتر هستند، زیرا در برابر بریدگی و خراش روی سطح تخته مقاوم هستند و به کاهش تجمع باکتری ها کمک می کند.

اگر در انتها قانع شدید که باید اقدام به خرید وایت برد شیشه ای کنید، می توانید از محصولات شرکت آی تک برد دیدن کنید.


این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و کانون معماران هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *