آشنایی با آهن آلات و نبشی

آشنایی با آهن آلات و نبشی

این مقاله علاوه بر معرفی نبشی به نحوه خید نبشی با قیمت از فولاد رادمهر نیز می پردازد. نبشی یک سازه فلزی است که از دو ضلع عمود بر هم تشکیل شده است. این سازه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. ظاهر این سازه به دو صورت بالv و L می باشد. منظور از بال دو ضلع این سازه است معمولا زاویه بین ۲ بال ۹۰ درجه است. بال های این محصول به دو صورت بال مساوی و بال نامساوی می باشد. زمانی که اندازه بال ها برابر باشد به آن بال مساوی گفته می شود. اگر اندازه بال ها نامساوی باشد به آن بال نامساوی گفته می شود. با توجه به پیشرفت هایی که در صنعت ساخت این سازه صورت گرفته است، در بسیاری از کارخانجات ایران این سازه را به شیوه های متنوع و در انواع مختلف تولید می کنند.

از نبشی در بسیاری از موارد استفاده می شود، در آسانسورها، متصل نمودن پل به ستون، تیرآهن به بیم و غیره برخی از کاربردهای انواع نبشی ها می باشند، این محصول در سایز های پنجاه تا صد و پنجاه میلی متر در بازار موجود می باشد.

 

آشنایی با عوامل موثر در نبشی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت نبشی با توجه به نوسانات بسیار سریع قیمتی، می توانید با کارشناسان فولادرادمهر تماس بگیرید، این کارشناسان همیشه به روزترین قیمت ها را در اخیتار شما قرار خواهند داد، برای دانستن این که چه مواردی بر روی قیمت نبشی اثر می گذارد باید به جز بحث سفته بازی که در بازار آهن این روزها رواج پیدا کرده است، سراغ بحث مواد اولیه به کار برده شده در این محصول برویم،اگر مواد اولیه به کار برده شده در این محصول از کیفیت لازم برخوردار بود می توان گفت این محصول برای استفاده های شما بسیار مناسب است و حتی اگر قیمت آن بالاتر است از آنجا که نبشی در موارد حساسی نظیر آسانسور نیز استفاده می شود، بهتر است به این بالا بودن قیمت هم توجهی نداشته باشیم، و هر محصولی که نیاز داریم را با بهترین کیفیت تهیه نماییم.

 

آشنایی با تولید نبشی

شما می توانید برای خرید نبشی از همین سایت نیز اقدام نمایید یا با شماره های مختلفی که در سایت قرار داده ایم تماس بگیرید تا این محصولات را برای شما تحویل کارخانه یا درب انبار ارسال نماییم.

باید توجه کنید که خرید نبشی و سایر آهن آلات با توجه به نوسانات مختلف صورت گرفته در بازار امر بسیار مشکلی شده است و ممکن است افرادی باشند که در این بازار قصد سو استفاده داشته باشند، امیدواریم تا با مراجعه به این سایت از تمامی امکاناتی که برای خرید نبشی قرار داده ایم استفاده نمایید.

 

نبشی بال مساوی و بال نامساوی

خرید نبشی از فولاد رادمهر با قیمت مناسب و کیفیت بالا امکان پذیر است. همانگونه که در بخش قبلی اشاره شد این سازه به دو صورت بال مساوی و بال نامساوی ساخته می شود. در نبشی های بال مساوی اگر مثلا نوشته باشندL300 یعنی  اندازه دو بال آن مساوی بوده و ۳۰۰میلیمتر می باشد. اما اگر اندازه آن را برای مثال به صورت L200*300 نوشته باشند یعنی بال های این سازه نامساوی می باشد. نبشی ها از لحاظ جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه انواع مختلف نبشی را بررسی می کنیم.

 گالوانیزه

جهت خرید نبشی از فولاد رادمهر وارد سایت مجموعه رادمهر شوید. زمانی که بر روی قطعه آهنی روی بزنند بدان گالوانیزه گفته می شود. این لایه از زنگ زدن آهن جلوگیری می کند. از این نوع محصول در ساختمان هایی که احتمال زنگ خوردگی سازه ها زیاد است استفاده می گردد.

 

ضد زنگ

آهن خالص در برابر آب و هوا مقاومتی نداشته و سریع زنگ می زند. همین امر باعث می شود نتوان از آن در تولید سازه های ساختمانی مانند نبشی استفاده کرد. بنابراین باید از آلیاژهای آهن در ساخت این سازه استفاده گردد. آلیاژ از ترکیب فلزهای مختلفی تشکیل می شود. فولاد یکی از مرسوم ترین آلیاژهای آهن است. فولاد از ترکیب آهن و مقدار جزئی کربن تشکیل می گردد. ۳۵۰۰ نوع فولاد در جهان وجود دارد. برای ساخت این سازه باید از یک نوع خاصی از فولاد استفاده گردد. نیکل، کروم، کربن و آهن از جمله مواد تشکیل دهنده این سازه هستند.

 

استیل

این سازه به دو صورت فابریک و پرس ساخته می شود و شباهت زیادی به نوع فولادی دارد. حتی فولاد هم ممکن است پس از مدتی قرار گرفتن در مکان خاصی دچار زنگ زدگی و خوردگی شود. در این شرایط از استیل استفاده می کنند.

 

آلومینیومی

نبشی های آلومینیومی را از آلومینیوم می سازند. ابعاد آن ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر است. اتصالات بین پل ها، ستون ها، باربرها و تیرآهن ها از جمله کاربردهای نوع آلومینیومی است.

 

نبشی پرسی و فابریک

از این محصول در صنایع مختلف برق، ساختمان و راه سازی استفاده می گردد. این سازه به دو صورت فابریک و پرسی ساخته می شود. در نوع پرس ورق را رول کرده و برش می زنند، سپس آن را پرس می کنند و با استفاده از دستگاه رول فرمینگ این محصول را تولید می کنند. در نوع فابریک شمش ها پس از عبور از کوره های حرارتی  و رسیدن به دمای خاص از قفسه هایی که مخصوص نورد هستند عبور کرده و در نهایت به این محصول تبدیل می شوند.

 

نبشی اسپیرال

اسپیرال از نوع بال مساوی است. و در سایزهای ۵*۵۰*۵۰ و ۲*۲۰*۲۰ ساخته می شوند. این محصول را با نام گرم دیده بال مساوی در بازار می شناسند.

 

نبشی بر اساس کاربرد

این محصول کاربردهای مختلفی در صنعت دارد. در ادامه دو نوع از این محصول را بر اساس کاربردی که دارد به شما معرفی می کنیم.

 

نبشی صفر

این محصول که تحت عنوان پانچ شده و کنج صفر نیز شناخته می شود. یک سازه ضروری در اتصال قالب های فلزی عمود بر هم در بخش خارجی بتن و بدون تماس با آن بوده، همچنین در اتصال قالب های آویزی هم کاربرد دارد.

 

نبشی تودلی

این محصول تحت عنوان لقمه و گوشه نیز شناخته می شود. با توجه به نیاز با دو روش پرس و فابریک در طول های ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر تولید می گردد. از این محصول در آسانسور سازی و صنعت ساختمان جهت استحکام ستون و کف ساختمان استفاده می گردد.

 

انواع نبشی

خرید محصول با توجه به نیاز و بودجه ای که در دسترس داریم یکی از دغدغه های همه ما قبل از هر اقدامی است. با توجه به اینکه این محصول در داخل کشور تولید می گردد، قطعا کیفیت و قیمت های بسیاری هم برای آن وجود دارد. شما ابتدا باید فروشنده های معتبر یا کارخانجات تولیدی را شناسایی کنید. اگر دنبال یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما این است که یک سری به سایت فولاد رادمهر بزنید و با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید. با خرید نبشی از فولاد رادمهر دیگر نگران کیفیت و قیمت نباشید

 

معرفی شرکت های عرضه کننده آهن آلات

فولادرادمهر شرکتی است که با سال ها فعالیت در این زمینه همیشه بهترین انتخاب شما در زمینه فروش انواع آهن آلات و نبشی و داربست بوده است شما می توانید با دیتایی که از کارشناسان این شرکت می گیرید همیشه بهترین انتخاب را در زمینه خرید داربست  داشته باشید با این مساله شما می توانید به بهترین شکل ممکن از اطلاعات ما استفاده کنید و به این ترتیب با حائز اهمیت شدن رتبه بسیاری خوبی به تهیه انوع اهن آلات و خرید دارببت خود بپردازید. این وب سایت بهترین عرضه کننده برای انواع نیاز ها و محصولات و آهن آلات شما می باشد.

 

آشنایی با عوامل موثر در قیمت لوله داربست

در سال ۱۴۰۱ با توجه به افزایش تورم و نرخ دلار و همچنین اثرات جنگ صورت گرفته بین اوکراین و روسیه، قیمت ها در بازارهای مختلف نوسانات بسیار شدیدی دارد، بازار آهن آلات نیز تابعی از این بازار بوده و به صورت روزانه و حتی در مدت زمان های کوتاه تر از آن از این نوسانات اثرات مهمی می گیرد، برای همین جهت رفاه حال مشتریان و فعالان بازار آهن که قیمت ها را از سایت فولادرادمهر رصد می کنند، تصمیم گرفته ایم تا کلیه قیمت های محصولات بازار آهن من جمله قیمت داربست را به صورت روزانه آپدیت نموده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای تهیه انواع آهن آلات شما می توانید با استفاده از این وب سایت به مقصود نهایی خود برسید.


این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و کانون معماران هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *