فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی ایلیاشیل

لوله و اتصالات یکی از اصلی ترین بخش ها در پروژه ها و تاسیسات ساختمانی می باشند که در قسمت های مختلف هم چون فاضلاب، سیستم تهویه و آب رسانی از آن ها استفاده می شود. گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران است که پیمانکاران و مشتریان می توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند. در ادامه به شرح انواع لوله و اتصالات در گروه صنعتی ایلیاشیل می پردازیم و قیمت روز لوله و اتصالات ساختمان را بررسی می کنیم.

انواع لوله و اتصالات ساختمان

  • پی وی سی

پی وی سی یا لوله پلیکا که در ایران به این نام مشهور است از مهم ترین لوله های می باشد که کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. از این لوله در بخش های لوله کشی فاضلاب، پوشش و محافظ کابل های برق و انتقال اسید ها و باز ها استفاده می شود. لوله پی وی سی به دلیل ارزان قیمت بودن  انعطاف پذیری بالا طرفدار زیادی دارد. علاوه بر این مقاومت در برابر خراشیدگی و ضرب، مقاومت در برابر حرارت و شعله، استحکام زیاد و مقاومت در برابر مواد شیمیایی از مهم ترین ویژگی لوله پی وی سی می باشد. این لوله عملکرد بسیار خوبی در برابر نشتی آب دارد و نصب و راه اندازی آن نیز بسیار کم هزینه می باشد. قیمت لوله پی وی سی با توجه به نوع و کاربرد آن ها متفاوت است که می توانید در وب سایت ایلیاشیل قیمت روز آن را مشاهده نمایید.

  • پوش فیت

پوش فیت از جدید ترین سیستم های لوله کشی است که کارایی و عملکرد بسیار بهتری نسبت به لوله های قدیمی دارد. این سیستم لوله کشی به دلیل اتصالات محکم و قوی که به کمک سوکت به یکدیگر متصل می شوند نیازی به چسب و جوش ندارد و هزینه ی نصب و اجرای آن بسیار کم می باشد. از طرف دیگر استحکام این لوله باعث شده تا عمر طولانی تری نیز داشته باشند و مقاومت آن در برابر ضربه و تنش های فیزیکی و شیمیایی بسیار زیاد است. پوش فیت ایمنی بالایی نسبت به حریق دارد و برای ساخت آن از پیشرفته ترین فناوری های دنیا استفاده می شود. از ویژگی های مهم این لوله قابلیت اتصال به سیستم لوله کشی های قدیمی است که می توان آن را به لوله های فلزی نیز متصل کرد. شهراب و نیوفلکس بهترین برند های پوش فیت در ایران هستند که ایلیا شیل نمایندگی فعال آن ها در تهران می باشد.

  • ۵ لایه و تک لایه

لوله های تک لایه که به لوله پروپیلن نیز معروف هستند جایگزین بسیار بهتری برای لوله های فلزی شده اند از این لوله در تاسیسات تهویه، فاضلاب های صنعتی و مهم ترین آن ها یعنی لوله کشی آب آشامیدنی استفاده می شود. لوله های تک لایه ساختاری دارد که باعث شده مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشند و موجودات زنده در آن ها رشد نمی کنند. این لوله هم چنین در برابر مواد شیمیایی و ضربه نیز مقاوم است و اکسیژن و نور خورشید را نیز به درون خود نفوذ نمی دهد. لوله تک لایه نصب آسانی دارد و ضایعات کمی تولید می کند و رنگ و مزه ی آب آشامیدنی را نیز تغییر نمی دهد.

انواع لوله و اتصالات ساختمان

لوله های ۵ لایه ترکیبی از لوله های پلیمری و فلزی می باشند که توانسته معایب هر دو نوع لوله را از بین ببرد و مزایای آن ها را حفظ کند. این لوله دارای گستره دمایی بالا می باشد و به عنوان عایق حرارتی عمل می کند. امکان نفوذ اکسیژن به درون این لایه صفر است و مقاومت شیمیایی بالایی دارد و برای انتقال اسید ها و باز ها بسیار مناسب است. مقاومت لوله ۵ لایه در برابر تنش های فیزیکی و حوادثی مانند زلزله نیز بالاست و تقریبا اشتعال ناپذیر است. خرید و نصب این لوله بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد و عمر و دوام طولانی دارد.

  • گالوانیزه

لوله گالوانیزه لوله ای است که سطح آن با لایه نازکی از فلز پوشیده شده تا در برابر آسیب های محیطی مقاومت بیشتری داشته باشد. لوله های گالوانیزه از جنس آهن و یا فولاد می باشد که در بخش های آب رسانی، گاز رسانی و انتقال بخار و هوا از آن استفاده می شود. گالوانیزه کردن روشی است که می تواند مقاومت لوله را در برابر خوردگی و خراشیدگی افزایش دهد. لوله گالوانیزه در دو نوع فولادی و آهنی تولید می شود که لوله های فولادی بیشتر در بخش سیستم های تهویه کاربرد دارد و وزن آن ها سبک تر از لوله های آهنی است. لوله های آهنی رنگ تیره تری دارند و در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند.

  • پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن ساخته می شود و با توجه به کیفیا مواد اولیه آن انواع مختلفی دارد. برخی از این لوله ها از مواد ضایعاتی ساخته می شوند که از بازیافت لوله های استفاده شده به دست می آید. لوله پلی اتیلن دارای مواد ضایعات یکیفیت پایین تری نسبت به لوله هایی با مواد مرغوب دارند که به آن ها لوله پلی اتیلن درجه دو گفته می شود و در غلاف کابل های برق و فیبر های نوری استفاده می شوند. در کل لوله پلی اتیلن دارای دو دسته بندی تک جداره و دو جداره می باشند که هر کدام مشخضات و کاربرد های جداگانه ای دارند.

 

قیمت روز لوله و اتصالات 

انواع لوله و اتصالات ساختمان با توجه به برند های مختلف و کاربرد های متفاوت قیمت های متغیری دارند. دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات باعث می شود تا مشتریان و پیمانکاران بتوانند بر حسب نیاز و بودجه ی خود بهترین محصولات را تهیه نمایند. گروه صنعتی ایلیا شیل قیمت انواع لوله و اتصالات را به طور روزانه در وب سایت خود قرار می دهد تا خریداران به قیمت روز آن ها دسترسی داشته باشند و به راحتی آن ها را تهیه نمایند.

 

مرکز فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی

سفارش اینترنتی لوله و اتصالات راهکاری آسان و سریع برای مهندسین و پیمانکاران است که بتوانند به مجموعه ای از انواع محصولات ساختمانی دسترسی داشته باشند. فروشگاه ایلیاشیل با سابقه ای بالغ بر ده سال فروش عمده لوله و اتصالات ساختمان را بر عهده دارد و بهترین برند ها را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. علاوه بر این در حال حاضر این گروه در کلیه فعالیت ها در زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی نیز مشغول است و انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را ارائه می دهد . شما می توانید به صروت اینترنتی نیز خرید لوله و اتصالات ساختمانی خود را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید. مشاوران و کارشناسان ایلیا شیل همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ی خرید محصولات ساختمانی می باشند و بر حسب بودجه و نیازتان بهترین و مناسب ترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهند و در سریع ترین زمان آن ها را به محل مورد نظرتان ارسال می نمایند.

 


این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و کانون معماران هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


 

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *