فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان

فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان

گفتگوی مدیر استراتژی کانون معماران و شهرسازان در خصوص فراخوان جذب

صبا فخری مدیر استراتژی کانون معماران و شهرسازان در خصوص فراخوان جذب، ضمن قدردانی از مشارکت همکاران، اساتید و رسانه‌های تخصصی در پوشش و اطلاع رسانی آن بیان کرد: تلاش ما طبق سال‌های گذشته، جذب تعداد محدودی از داوطلبین و تمرکز کامل روی کیفیت مسیر پیش‌بینی شده برای اعضا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد بالای درخواست‌ها و لزوم بررسی دقیق مدارک ارسال شده، اعلام نتایج نهایی تا ۲۴ام فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

فخری با اشاره به اینکه اصلی‌ترین سرمایه ما در این سازمان، اعضا، تجارب کسب شده و شبکه ارتباطی با نهاد‌های دولتی، غیر دولتی و اساتید متخصص است اضافه کرد: عدم تعادل میزان دانش‌آموختگان معماری و شهرسازی و نیاز بازار کار و نداشتن مهارت‌های کافی برای موفقیت در چنین فضای رقابتی، از اصلی‌ترین مولفه هایی است که رویکرد کارآفرینی کانون را شکل داده است.

در ادامه با اشاره به آخرین مصوبه سازمان که مصادف با روز جهانی زن بوده است تشریح کرد: در گام دومِ برنامه کارآفرینی کانون معماران و شهرسازان، تمرکز ما معطوف به زنان و فراهم‌آوری بستر شکوفایی‌شان در زمینه کسب‌و‌کار‌های شخصی خواهد بود و با جذب دانش‌آموختگان معماری و شهرسازی که کسب‌و‌کار شخصی راه‌اندازی کرده‌اند، سعی در ارائه حمایت‌هایی نظیر تامین اعتبار مالی، ارائه زیر‌ساخت‌هایی نظیر وب‌سایت، رسانه و شبکه ارتباطی سازمان، مشاوره تخصصی با اساتید و متخصصینِ زمینه‌های مختلف و دوره‌های آموزشی حرفه‌ای خواهیم داشت.

به اطلاع می‌رساند متقاضیان می‌توانند از حساب رسمی سازمان در اینستاگرام یا وب‌سایت اخبار مربوط به این برنامه را پیگیری نمایند.

انتهای خبر/

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل