فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان

فراخوان جذب کانون معماران و شهرسازان

رضا دهقان مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان در گفتگو با روابط عمومی این سازمان در خصوص فراخوان جذب همکار از ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ به مدت یک هفته با در نظر گرفتن جامعه هدف دانشجویان و دانش‌آموختگان معماری و شهرسازی منتشر خواهد شد، اظهار کرد: هدف این سازمان فراهم‌آوری بستر یادگیری، کارآموزی و کسب تجربه و قدم گذاشتن در مسیر فعالیت حرفه‌ای برای اعضای جذب شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت www.aaup.ir اقدام به درخواست همکاری نمایند.

وی بیان کرد، روحیه کار تیمی، خلاقیت، انگیزه یادگیری مستمر، جستجوگری و تعهد، جزو مهمترین مولفه‌های پروسه ارزیابی است.

دهقان به محدودیت جذب و تعداد متقاضیان سالانه کانون معماران و شهرسازان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت کیفیت بستر فراهم شده برای متقاضیان، که بر اساس استاندارد‌های جهانی برنامه‌ریزی گردیده است، سی نفر از داوطلبین پس از طی مراحل مصاحبه و ارزیابی و تائید کارشناسان، از طریق فراخوان عمومی و برای همکاری در سال ۱۴۰۰جذب خواهند شد.

به بیان مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان، اعضای جذب شده می‌توانند با بهره‌گیری از دوره‌های اختصاصی سازمان، که بر پایه کارآموزی و کسب تجربه، برنامه‌ریزی شده است، با مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار معماری و شهرسازی آشنا و بر آنها تسلط یابند. همچنین زیرساخت‌های سازمان در جهت حمایت مادی، معنوی و ارائه فرصت‌های مشاوره‌ای با اساتید و متخصصین زمینه‌های مختلف بخشی از برنامه جذب این سازمان است.

گفتنی است، کانون معماران و شهرسازان ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهاد‌های دولتی و دانشگاه‌های کشور و همکاری و همراهی بیش از دویست‌و‌پنجاه نفر از اساتید حوزه معماری، شهرسازی و کارآفرینی، به عنوان بزرگترین سازمان‌مردم‌نهاد تخصصی کارآفرینی برای جامعه معماری و شهرسازی، فعالیت خود را از سال نود و سه آغاز نموده است.

انتهای خبر /

به اطلاع می‌رساند متقاضیان می‌توانند از حساب رسمی سازمان در اینستاگرام یا وب‌سایت، از تاریخ ۱۲ ام اسفند ماه اقدام به درخواست عضویت و همکاری نمایند

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل