خانه ای بالاتر از همه چیز؛ تندیس زندگی مدرن!

خانه ای بالاتر از همه چیز؛ تندیس زندگی مدرن!

اختصاصی کانون معماران و شهرسازان: این خانه بر بلندای تپه­‌ای در پای کوه‌­های  Santa Ynez در شهر ساحلی Santa Barbara واقع در کشور California ساخته شده‌­است. خانه ای به مساحت تقریبی ۲۷۰ مترمربع که در سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌­است. چشم­‌انداز بسیار زیبای این خانه به سمت اقیانوس آرام، جزایر، بنادر و کوه‌­های اطراف است.

خانه

گروه مهندسی Neumann Mendro Andrulaitis architects وظیفه طراحی پروژه را برعهده داشته‌­است. همچنین طراحی داخلی بر عهده Ritchhart-Zehner، طراحی منظر برعهده SCOTT MENZEL و مجری پروژه J Weston Construction بوده‌­است.

خانهاین پروژه به دلیل کیفیت بالا و توجه به جزئیات، در نشریات مخصوص طراحان خانه منتشر شده­‌است. به همین دلیل توسط طرفداران زندگی مدرن، آرام، ساده و در عین حال پیچیده قدردانی خواهد شد. طراحی خانه الهام گرفته از نمونه خانه‌­های Richard Neutra، با خطوطی تمیز، آرام و همخوان با محیط اطراف بوده‌­است. جالب است بدانید پروژه­‌های او در طراحی مدرن مورد تقدیر قرار گرفته­‌است.

خانه

درهای شیشه‌­ای سراسری رو به چشم‌­اندازهای زیبای کوهستان و اقیانوس باز می‌­شود. با وجود درهای کشویی و شیشه­‌ای به طول بیش‌­از ۳۰ متر، خانه‌­ای با نهایت راحتی در فضایی باز طراحی شده­‌است. این درحالی است که به دلیل موقعیت منحصربه­‌فرد آن، بالاتر از همه کاربری­‌های اطراف، دارای حریم خصوصی مناسبی است.

خانه

خانه

خانه دارای ۳ اتاق خواب اصلی است که برای اسکان ۷ میهمان مناسب است. اتاق­‌ها به صورت کاملا مجزا از هم بوده و مناظر متفاوت از هم دارند. همچنین هرکدام دارای حیاط های کوچک اختصاصی هستند. اتاق خواب اصلی اول روبه جنوب شرقی است. دارای تخت‌­خواب لوکس کالیفرنیایی، تلوزیون ۴۳ اینچ، شومینه­‌گازی، حیاط اختصاصی، حمام مجلل با وان و دوش است.

خانه

خانه

اتاق خواب اصلی دوم رو به جنوب غربی است. این اتاق عینن مشابه اتاق اول است با این تفاوت که وان نداشته و دارای دوش و ۲ حیاط است. اتاق خواب سوم به عنوان دفتر نویسندگی استفاده می‌­شود. دارای یک تخت، یک مبل دو نفره، تلوزیون ۶۵ اینچ، حمام بزرگ با دوش است. در این اتاق با نقطه دید منحصر به فرد، می‌­توان به تماشای طلوع خورشید برفراز اقیانوس آرام نشست.

خانه

 

منبع: dwell.com

سیما حسن زاده

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *