خانه ی Abenbare، مأمنی چهار فصل

خانه ی Abenbare، مأمنی چهار فصل

اختصاصی کانون معماران و شهرسازان: طرح اولیه‌ی خانه ی Abenbare در سال ۱۹۵۷ ساخته شده بود. بسیار جالب است که در زیر سقف اصلی و قدیمی آن ایده‌ای مدرن طرح‌ریزی شده بود. در طرح‌ریزی آن، هندسه‌ای با زوایای راست گوشه که اغلب با سقف‌های صاف و تخت پوشانده می‌شود، به چشم می‌خورد.

 

خانه ی Abenbare

به طور معمول خانه‌هایی با چنین سقف‌های بی روح قدیمی، پلان‌های پیچیده‌ای داشتند که فضاهای فشرده‌ای را در داخل خانه تشکیل می‌دادند؛ این در حالی است که این خانه از ابتدا، زمینه‌ی تبدیل به یک خانه‌ی مدرن را با توجه به ایده‌پردازی در نقشه‌ی اولیه‌ی آن داشت.

خانه ی Abenbare

تغییرات این خانه‌ی قدیمی برای تبدیل آن به فضای زیبا و مدرن از سوی شرکت D’Arcy Jones Architects، در سال ۲۰۱۲ انجام گرفت. خانه‌ای با مساحت مفید  ۱۰۰۰ فوت مربع به اندازه‌ی کافی برای یک خانواده می‌تواند دل‌باز باشد.

خانه ی Abenbare

بازطراحی خانه ی Abenbare به گونه‌ای صورت گرفته است که مانند یک جعبه‌ی جواهر برای یک مشتری می‌تواند جذاب باشد. با حضور در خانه، چهار فصل را می‌توانید تجربه کنید. حیاط و باغ‌هایی که پیرامون خانه قرار دارند، دیدهای متنوع و حیرت‌انگیزی را ارائه می‌دهند که با حضور در هر یک از فضاهای خانه بخشی از طبیعت زیبا مهمان‌مان خواهد بود! کف‌سازی چوبی بلوطی حسی از گرمی و آرامش را به فضا القا می‌کند که بسیار دلنشین است. بی‌شک تجربه‌ی زندگی در این خانه، لذت بخش و پر از آرامش خواهد بود!

خانه ی Abenbare

architizer.com

تینا غزنوی

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *