پنجاه میلیون ایرانی در حال استفاده از رسانه محبوب اینستاگرام هستند، فضایی بدون محدودیت و رایگان برای تبلیغات، فروش و برندینگ شرکت ها! با این وجود تولید محتوای اینستاگرامی برای معماران یکی از چالش‌های همیشگی‌است، تا با مخاطبان فعلی و آینده خود ارتباط برقرار کنند. اینکه از رسانه به عنوان پورتفولیو معماری خود استفاده کنیم و درگیر به اشتراک‌گذاری تصاویری زیبا از پروژه‌های شخصی‌مان باشیم کار آسانی است … اما نباید فراموش کرد که مردم به رسانه‌های اجتماعی ما ملحق می‌شوند تا آدم‌ها و فرهنگ پشت شرکت‌مان را ببینند. قطعا برای دیدن پروژه‌های یک شرکت، وب‌سایت فضای مناسب‌تری است!

 

اگر به دنبال یافتن پاسخ به سوالاتی از قبیل ” موضوع برای پیج معماری ” ، ” موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام ” ” تولید محتوا برای پیج معماری ” ، ” ایده تولید محتوا در اینستاگرام ” هستید، این مجموعه با ۷۵ ایده ناب، پاسخی کامل برای نیاز شماست.

نسخه
دیجیتالی
تدوین‌گر
رضا دهقان
تعداد صفحه‌ها
۲۶
سال انتشار
۱۴۰۰

۳۹,۰۰۰تومان