پکیج آموزشی

طراحی مسیر شغلی معماری

راهنمای گام به گام راه‌اندازی و توسعه دفاتر حرفه‌ای معماری
تدوینگر: صبا فخری – رضا دهقان
نقشه راه طراحی مسیر شغلی برای معماران
کاربرگ راهنمای گام به گام تدوین استراتژی
کاربرگ راهنمای گام به گام تعیین مشتری ایده آل
کاربرگ راهنمای گام به گام برندینگ برای دفاتر حرفه‌ای معماری
معرفی پکیج

معمار‌ها به لحاظ حرفه‌ای و شخصیتی، یکی از خلاق‌ترین شغل‌ها را دارند ولی معمولاً دست کم گرفته می‌شوند! از سوی دیگر، دفاتر معماری بزرگ، دانش‌آموختگان جدید معماری که سالانه به تعداد ان‌ها اضافه می‌شود و در صدد راه‌اندازی دفتر معماری هستند و بدتر از همه، افرادی که به عنوان بساز بفروش وارد چنین بازاری می‌‌شوند، همه و همه جزو رقبای ما محسوب می‌شوند که نتیجه گرفتن در زمینه فعالیت معماری را برای ما سخت تر از همیشه کرده‌اند.

با این وجود در طول سال، بارها و بارها شاهد موضوعاتی از این دست بودیم:

  • دانشگاه و مدارس معماری‌ای که سال‌های سال بدون اطلاع از شرایط واقعی بازار مارو در روند یادگیری مسائلی قرار می‌دن که هیچ وقت در بازار کار به دردمون نمی‌خوره!
  • افراد و مجموعه‌های متفاوتی که معماری و مدیریت دفتر معماری رو صرفاً یاد گرفتن نرم افزار های معماری می‌دونن و در تلاشن پکیج‌ و دوره‌های آموزشی گران‌قیمت خودشون رو به ما بفروشند
  • افرادی که تمام مشکلات دفتر معماری رو صرفاً در استفاده درست از رسانه‌ها می‌دونن و در تلاشند تا به ما اصول مدیریت رسانه و مخصوصاً اینستاگرام رو بفروشن
  • کارشناسانی که ایده‌های متفاوت و گاها متعارضی رو در مورد بازاریابی، استراتژی یا روند‌های ارتباط با کارفرما ارائه می‌دن و نتیجه‌ای جز سردرگمی به همراه ندارن

با همه این تفاسیر ما در مجموعه کانون معماران و شهرسازان تصمیم گرفتیم، با بررسی دوره‌های بین‌المللی، منابع دست‌اول دنیا و روند‌های موفق دفاتر حرفه‌ای معماری برنامه‌ای تحت عنوان طراحی مسیر شغلی برای معماران تدوین کنیم که از نقطه‌ی شروع بیزینس یا کسب و کار شما تا رسیدن به نتیجه و موفقیتی که در گرو کسب در آمد و برندِ اثر گذار هست، همراهی‌تون کنیم.

سرفصل موضوعی پکیج
استراتژی کسب و کار - با چرا شروع کنید
| چگونه یک دفتر حرفه‌ای معماری راه‌اندازی کنیم؟ | اصول کشفِ چرایی زندگی و کسب و کار حرفه‌ای | اصول تدوین اهداف کسب و کارِ شخصی |
مشتری ایده‌آل‌تان را شناسایی کنید
| ­بررسی اهمیت شناسایی و تعیین مشتری ایده‌آل و استفاده از فنون نیچ مارکت | ­اصول بخش‌بندی بازار، نیچ‌مارکت و تعیین مشتری ایده‌آل | بررسی پرسونا و طراحی پروفایل مشتری‌‌ایده‌آل |
جایگاه برندتان را بسازید
­| سیستم‌سازی در کسب و کار | ­تدوین چشم‌انداز برند | ­اصول تعیین مزیت فروش منحصر‌به‌فرد ­تعیین مأموریت برند | ­اصول تعیین ارزش‌های برند |

این پکیج آموزشی برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • کسانی که قصد راه‌اندازی دفتر معماری شخصی یا کسب و کار حرفه‌ای خود در زمینه معماری را دارند و باسردرگمی روند شروع چنین کاری مواجه‌اند
  • کسانی شرکت معماری‌شان نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد و قصد احیای آن را دارند
  • کسانی که شرکت معماری‌ یا فعالیت شخصی‌شان آنطور که دوست دارند رشد نمی‌کند و در مورد چگونگی جذب مشتری جدید ایده‌ای ندارید.
  • کسانی که درگیر روزمرگی‌های پروژه‌های‌شان هستند و برای کار خلاقانه‌ معماری خود که بیشتر از همه از آن لذت می‌برند، وقت کافی ندارند.

این پکیج آموزشی برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • کسانی که اعتقادی به برنامه‌ریزی یا استفاده از فنون نوین مدیریت دفاتر حرفه‌ای معماری یا کسب و کار شخصی ندارند و به اصول سنتی پایبند هستند
  • کسانی که حوصله یادگیری و انجام تمرینات این دوره را ندارند
  • کسانی که به تغییراتی که اینترنت در زندگی‌ مردم و کسب و کار‌ها ایجاد کرده و ابزارهای عصر دیجیتال، اعتقادی ندارند

تدوینگر پکیج آموزشی طراحی مسیر شغلی برای معماران

رضا دهقان: مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان که دانش‌آموخته رشته شهرسازی است و بیش از هفت سال در زمینه مدیریت و بازاریابی برای کسب‌و‌کارها و سازمان‌های مردم نهاد، مطالعه و فعالیت کرده است.

صبا فخری: مدیر استراتژی کانون معماران و شهرسازان که دانش‌آموخته رشته معماری است و تمرکز اصلی او روی نقطه اشتراک دیزاین و بیزینس است. علاقه‌مند و کنجکاو به روند‌های حرفه‌ای اصول مدیریت دفاتر معماری در جهان است و هر روز در حال یاد‌گرفتن در زمینه استراتژی برای کسب‌و‌کار‌های نوپاست

بعد از مطالعه و تکمیل کاربرگ‌های پکیج آموزشی طراحی مسیر شغلی برای معماران

  • می‌تونید بدون هیچ سردرگمی، مسیر فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری خودتون رو ترسیم و بر اساس برنامه، در مسیر موفقیت قدم بردارید
  • می‌تونید اشتراک بین توامندی‌، علاقه‌مندی و بازار رو کشف کنید و در مسیر متخصص شدن قرار بگیرید
  • می‌تونید فعالیت‌های گاه به گاه یا نا مشخص خودتون رو در قالب یک برنامه مسنجم قرار بدید و در مسیر توسعه قرار بگیرید
  • به اصول و متد‌های جهانی راه‌اندازی یا توسعه کسب‌و‌کار معماری تسلط پیدا می‌کنید

منتورینگ | پشتیبانی

این صرفاً یک دوره نیست. تیم کانون معماران و شهرسازن از لحظه آغاز برنامه تا رسیدن به نتیجه، در کنار شما خواهد بود تا ضمن تکمیل تمارین دوره ها و رفع ایراد‌های موجود در مسیر، به سوالات شما پاسخ دهد. برنامه‌ی منتورینگ شما ۳۰ روز است که اگر تکالیف خود را در این ۳۰ روز انجام دهید و هم‌مسیر با دوره ادامه دهید تا ۹۰ روز از تاریخ خرید دوره تمدید می‌شود.

پس از خرید محصول، کلیه مدارک  پکیج از طریق حساب واتس آپ به شما ارسال خواهد شد و بصورت مستقیم امکان برقراری ارتباط و مشاوره خواهید داشت.

قیمت اصلی ۵۲۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۳۲۰,۰۰۰تومان است.

زمان باقی مانده از فروش ویژه