پکیج آموزشی مارکتینگ
طراحی مسیر شغلی معماری
راهنمای گام به گام راهاندازی و توسعه دفاتر حرفهای معماری
تدوینگر: رضا دهقان – صبا فخری
نقشه راه طراحی مسیر شغلی برای معماران
ویدئو آموزشی اختصاصی
کاربرگ راهنمای گام به گام تدوین برنامه مارکتینگ برای دفاتر حرفهای معماری
اشتراک ماهانه مصاحبه با معماران جوان
پشتیبانی و منتورینگ یک به یک ۳۰ روزه
معرفی پکیج
بسیاری از افرادی که وارد حرفه معماری میشوند، سالهای زیادی را صرف آموزش میکنند تا با جنبههای فنی رشته انتخابی خود آشنا شوند. آنها همچنین ممکن است در برخی جنبههای تجاری و امور قراردادی نیز آموزش ببینند. اما تعداد بسیار کمی در زمینه موضوعات بیزینسی (کسب و کاری) و توسعه آن آموزش دیدهاند و حتی با آن آشنایی دارند.
این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که صنعت ساختمان با بحران هایی همچون تنگنای اعتباری مواجه باشد. بهاینترتیب فشار بیشتری بر شرکتهای خدمات حرفهای برای پیگیری کار از بازارِ رو به کاهش، به وجود میآید و آن دسته از شرکتهایی که دارای استراتژی و مجموعه گستردهای از مشتریان هستند، نسبت به آنهایی که به بخشهای آسیبپذیر خدمات رسانی میکردند، موقعیت بهتری پیدا میکنند. اینجاست که شرکتهای ضعیف باید با کمتر کردن تعداد کارکنان و پذیرش کاهش سود خود، به فعالیت ادامه دهند و از چرخه رقابتی خارج شوند.
در چهارچوب این خدمات حرفهای، ارتقاء نصیب کسانی میشود که میتوانند پروژهها و مشتریان خود را به خوبی مدیریت کنند و همچنین کسانی که توانایی پیدا کردن کار یا پروژه در کسب و کار خود را دارند.
این دوره به شرکتهای خدمات حرفهای معماری کمک میکند تا استراتژی خود را برای حفظ و توسعهی سهم بیشتری در بازار، تدوین کنند. تکنیکهای ارائه شده در این دوره، شانس آنها را برای برنده شدن در کار افزایش میدهد، حتی زمانی در رقایت با افراد با تجربه و بهظاهر معتبرتری باشد. همچنین دوره از رویکردی ساختاریافته برای شناسایی و انتخاب مشتریان، درک نیازها و انتظارات آنها، همسویی با نیازهای آنها، راهاندازی و موفقیت در کسبوکار تبعیت میکند و شامل مراحلی عملی است که حاصل ترکیب دانش و تجارب افرادی موفق و تاثیر گذار در زمینه معماری و مدیریت بازاریابی است.
سرفصل موضوعی پکیج
مرحله اول: تدوین استراتژی
مرحله دوم: نیاز سنجی مشتری ایدهآل
مرحله سوم: طراحی خدمت
مرحله چهارم: توسعه ارتباط و شکبهسازی
مرحله پنجم: از پروپوزال تا قرارداد
مرحله ششم: ارائه ارزش افزوده و تکرار کسبوکار
مرحله هفتم: خلق اعتبار برند
این پکیج آموزشی برای چه کسانی توصیه می شود؟
- کسانی که شرکت معماریشان نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد و قصد احیای آن را دارند.
- کسانی که شرکت معماری یا فعالیت شخصیشان آنطور که دوست دارند رشد نمیکند و در مورد چگونگی جذب مشتری جدید ایدهای ندارید.
- کسانی که در حال فعالیت با عنوان شغلی مدیر توسعه کسب و کار یا مارکتینگ در دفاتر معماری هستند یا علاقهمند به فعالیت در این زمینه هستند.
- معماران و فارغالتحصیلان جدیدی که علاقه مند به فعایت بصورت فری لنسری هستند و علاقه مند به استفاده از فنون و روش های حرفهای مارکتینگ و مدیریت خدمات حرفهای را دارند.
این پکیج آموزشی برای چه کسانی توصیه نمی شود؟
- کسانی که اعتقادی به برنامهریزی یا استفاده از فنون نوین مدیریت دفاتر حرفهای معماری یا کسب و کار شخصی ندارند و به اصول سنتی پایبند هستند
- کسانی که حوصله یادگیری و انجام تمرینات این دوره را ندارند
- کسانی که به تغییراتی که اینترنت در زندگی مردم و کسب و کارها ایجاد کرده و ابزارهای عصر دیجیتال، اعتقادی ندارند
تدوینگر پکیج آموزشی طراحی مسیر شغلی برای معماران
رضا دهقان: مدیر عامل کانون معماران و شهرسازان که دانشآموخته رشته شهرسازی است و بیش از هفت سال در زمینه مدیریت و بازاریابی برای کسبوکارها و سازمانهای مردم نهاد، مطالعه و فعالیت کرده است.
صبا فخری: مدیر استراتژی کانون معماران و شهرسازان که دانشآموخته رشته معماری است و تمرکز اصلی او روی نقطه اشتراک دیزاین و بیزینس است. علاقهمند و کنجکاو به روندهای حرفهای اصول مدیریت دفاتر معماری در جهان است و هر روز در حال یادگرفتن در زمینه استراتژی برای کسبوکارهای نوپاست
بعد از دیدن ویدئوها، مطالعه و تکمیل کاربرگهای پکیج آموزشی مارکتینگ طراحی مسیر شغلی برای معماران
- میتونید یک برنامه حرفهای برای فعالیت خودتون به عنوان مدیر شرکت معماری، معمار و عضو تیم مارتینگ یک شرکت بزرگتر تنظیم کنید
- میتونید مشتریان بیشتر و بهتری رو جذب و همکاری های خودتون رو توسعه بدید
- بواسطه تسلط به موضوعات و اصول استاندارد پروپوزال، مذاکره و ارائه های مختلف، قراردادهایی با سود بیشتر منعقد کنید
منتورینگ | پشتیبانی
این صرفاً یک دوره نیست. تیم کانون معماران و شهرسازن از لحظه آغاز برنامه تا رسیدن به نتیجه، در کنار شما خواهد بود تا ضمن تکمیل تمارین دوره ها و رفع ایرادهای موجود در مسیر، به سوالات شما پاسخ دهد. برنامهی منتورینگ شما ۳۰ روز است که اگر تکالیف خود را در این ۳۰ روز انجام دهید و هممسیر با دوره ادامه دهید تا ۹۰ روز از تاریخ خرید دوره تمدید میشود.
زمان باقی مانده از پیش ثبت نام
پس از طی مرحله پیش ثبت نام، اطلاعات شما در سیستم ثبت و با پایان مرحله پیش ثبت نام کلیه مدارک و موارد دوره از طریق آدرس واتس آپی ارسال خواهد شد.
قیمت اصلی: ۱,۲۵۹,۰۰۰تومان بود.۵۵۹,۰۰۰تومانقیمت فعلی: ۵۵۹,۰۰۰تومان.