درباره کتاب بازاریابی معماری “کارفرما ها پرواز نمی کنند”
در این نوشتار تلاش شده تا از طریق تجربه معمارهای موفق و متخصصین حوزه بازاریابی، مسیری برای معمارهای جوان و دفاتر نوپای معماری ترسیم بشه. مسیری که کارفرما رو از اولین پله یعنی آشنایی تا مرحله قرارداد و طراحی برسونه.
تا حالا …
کارفرمات بعد از ارائه طرح غیباش زده؟ احساس کردی که با وجود اینکه بخشی از کارهات رو بدون هزینه برای کافرما انجام میدی، باز هم به نتیجه نمیرسی؟ از اینکه چارچوبی برای رفتار درست با کارفرما نداری، به مشکل برخوردی؟ با وجود اینکه اغلب پر مشغله هستی و برای رسوندن کار، شب بیداری کشیدی، فکر کردی که معمار موفقی نیستی؟ به این فکر کردی که چطور باید وارد حرفه معماری شد؟
اگر برای هر کدوم از این سوالا جواب مثبت دادی، کتاب بازاریابی معماری برای شماست.
نسخه
دیجیتالی
نگارنده
رضا دهقان
تعداد صفحهها
۳۶
سال انتشار
۱۳۹۹
زمان باقی مانده از
تخفیف خرید زود هنگام
امتیاز ما