جلوگیری از سرقت منازل با نصب درب ضد سرقت

سارقان با استفاده از روش های مختلف می توانند وارد منزل شما شوند. یکی از اصلی ترین مسیرها برای ورود سارقان به منازل، درب ورودی ساختمان است. به همین دلیل نصب یک درب امن و مقاوم برای ورودی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اگر به دنبال نصب یک درب ورودی ایمن هستید تا از ورود سارقان به منزل خود جلوگیری نمایید، پیشنهاد ما خرید درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت مدلی از درب ورودی ساختمان می باشد که به ساختار مقاوم و استفاده از شبکه های فولادی در استراکچر آن، در برابر ورود غیر مجاز سارقان به داخل منزل بسیار مقاوم اند. دربهای ضد سرقت دارای مدلهای فلزی، چوبی، استیل، آهنی و ترمود هستند. از این درها می توان به عنوان درب ورودی در واحدهای آپارتمانی، درب ورودی لابی و درب مجتمع های تجاری و اداری استفاده نمود.

دربهای ضد سرقت از لحاظ شکل ظاهری نیز با مدلهای درب ورودی معمولی تفاوت دارند. برتری دربهای ضد سرقت نسبت به درهای قدیمی، امنیت و ظاهر آنهاست.

چرا با وجود نصب درب ضد سرقت باز هم سارقان به منزلتان دست برد می زنند؟

نصب درب ورودی ضد سرقت یکی از راهکارها برای افزایش سطح امنیتی منازل است اما ممکن است کافی نباشد. برخی از سارقان با وجود نصب درب ضد سرقت همچنان می توانند به منزل شما راه پیدا کنند. دلیل این موضوع چیست؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته را یادآور شویم که دربهای ضد سرقت دارای دو نمونه اصل و تقلبی هستند.

مدلهای ضد سرقت اصل دارای ساختاری بسیار مقاوم ک وزن بالا هستند. نمونه های درب ورودی فوق امنیتی به صورت تو پر ساخته شده و وزن بسیار بالایی دارند. این محصولات برای استفاده در منازل مناسب نیستند و بیشتر برای ارگان‌هایی که به تامین امنیت خیلی بالا نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

دربهای تقلبی دارای شکل ظاهری مشابه دربهای ضد سرقت هستند با این تفاوت که ساختار آنها بسیار شکننده و فاقد ایمنی لازم هستند. همیشه توصیه می‌شود برای داشتن محیطی امن از مدل‌های ایمن و اصل در ضد سرقت خریداری نمایید.

 

آیا دربهای ترک دارای امنیت بالاتری نسبت به مدلهای ایرانی هستند؟

درب ضد سرقت موجود در بازار ایران به سه دسته درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی تقسیم بندی می شوند.

  • درب ضد سرقت ترک: این درها خود دارای مدلهای درب ترک اصل و درب وارداتی تقسیم بندی می شوند‌ گ. امنیتی هر دو مدل تایید شده است.
  • درب ضد سرقت ایرانی: دربهای ایرانی مانند دربهای ترک از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.  این درب ها قیمت ارزان‌تری نسبت به مدلهای ترک دارند و اکثر خریداران در این روزها تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت ایرانی دارند.
  • درب چینی: این درها به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار شناخته مي شوند و اکثر مدلها دارای رویه فلزی هستند.

رقابت اصلی در بازار، بین درب های ترک و ایرانی است. تا چند سال قبل دربهای ترک نسبت به درهای ایرانی بسیار مقاوم تر بودند اما در سال‌های اخیر با پیشرفت در صنعت تولید درب ضد سرقت، تولید کنندگان ایرانی محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار نموده اند.

به همین دلیل در هنگام خرید درب ضد سرقت توصیه می شود از محصولات ایرانی خریداری نمایید. حمایت از محصولات تولیدکنندگان داخلی و خرید محصول اصل با قیمت مناسب از دلایل پیشنهاد ما برای خرید درب ضد سرقت ایرانی است.

 

برای داشتن در ضد سرقت ایمن به چه مواردی توجه نماییم؟

در متن بالا اشاره نمودیم که در هنگام خرید درب ضد سرقت دقت نمایید که از محصولات اصل خریداری نمایید. اما از کجا باید دربهای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

  • راحت ترین راه تشخیص درب اصل، وزن درب است. دربهای ایمن دارای وزن بالای ۷۵ کیلو گرم هستند. نوع درب بر روی وزن تاثیرگذار است. دربهای فلزی به دلیل نوع روکش مورد استفاده وز بالاتری نسبت به مدلهای چوبی دارند.
  • قفل و یراق آلات نصب شده. قفل ضد سرقت نصب شده برای دربهای اصل از برندهای معروف و معتبر است. برند کاله و داف از برندهای مطرح در زمینه قفل ضد سرقت درب ورودی می باشد.
  • خرید درب از یک مرکز فروش معتبر. برای داشتن دربی ایمن سعی کنید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده اقدام به خرید نمایید.

 

آیا باز نمودن دربهای ضد سرقت بدون کلید امکان پذیر است؟

در دربهای ورودی قدیمی اگر درب قفل نبود به راحتی با استفاده از کارت تلفن درب باز می شد. اما در محصولات ضد سرقت جدید و ایمن این امکان وجود ندارد و درب به هیچ عنوان با کارت تلفن باز نمی شود.

اگر از درب ضد سرقت اصل استفاده نمایید به طور حتم قفل های ایمن بر روی آنها تعبیه شده و به همین جهت، به هیچ وجه امکان باز نمودن در ضد سرقت بدون کلید وجود نخواهد داشت. اگر زمانی کلید قفل را گم کردید و یا در منزل جا گذاشتید برای باز نمودن درب باید از یک کلید ساز ماهر کمک بگیرید. کلید ساز هم باید حداقل تا نیم ساعت وقت بگذارد تا بتواند قفل درب را باز نماید.

مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر روی امنیت درب، قفل آن است. هرچقدر قفل باکیفیت تر و ایمن‌تر باشد، امکان سرقت از ساختمان کاهش‌ می یابد.

 

راهکارهایی برای افزایش امنیت در ضد سرقت

درب ضد سرقت از بهترین و ایمن ترین مدل درب ورودی ساختمان هستند با این حال می توان از ابزارهایی برای افزایش امنیت درب استفاده نمود.

نصب قفل دیجیتال، چشمی هوشمند الکترونیکی، قفل آژیر دار و حتی نصب حفاظ آکاردئونی مي  تواند بر امنیت درب بی افزاید که در نتیجه آن احتمال سرقت از منازل کاهش می یابد.

شاید حال با خود بگویید که حفاظ آکاردئونی را می توانستید برای دربهای معمولی هم استفاده و امنیت آنها را افزایش دهید! اما باید بدانید این حفاظ ها امنیت بالایی ندارند و به راحتی قفل آنها شکسته و یا برش زده می شوند و نصب آنها بر روی درب ضد سرقت زیاد توصیه نمی‌شود زیرا ظاهر درب را تحت تاثیر گذاشته و از زیبایی آن می کاهد.

 

پس چرا نصب حفاظ آکاردئونی را توصیه نمودیم؟

باز نمودن حفاظ، کمی از زمان سارقان را می‌گیرد و پس از آن وقت کمتری خواهند داشت تا به درب آسیب بزنند. امکان باز نمودن درب ضد سرقت بسیار کم است اما دستکاری و ضربه وارد نمودن به درب ممکن است موجب آسیب به آن خصوصا رویه درب شود و در نتیجه مجبور به تعمیر درب ضد سرقت خواهید شد.

دربهای ضد سرقت از ایمن ترین مدلهای درب ورودی ساختمان است به شرط آنکه از مدل‌های اصل خریداری نمایید. نصب این دربها احتمال سرقت از منازل را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

برای خرید درب ضد سرقت با شماره ۰۹۱۲۶۲۷۹۲۰۵ تماس بگیرید.


این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و کانون معماران هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل