بازاریابی محتوایی برای معماران ؛ ۴ عامل موثر در کسب و کار های معماری

بازاریابی محتوایی برای معماران ؛ ۴ عامل موثر در کسب و کار های معماری

اختصاصی کانون معماران: “بازاریابی محتوای معماری” یک رویکرد بازاریابی استراتژیک می‌باشد! هدف این رویکرد، ایجاد و توزیع محتوایی ارزشمند، مرتبط و سازگار با مخاطبانی کاملاً مشخص می‌باشد. در واقع از طریق جذب مخاطبان خاص، می‌توان به مزیت‌های مالی دست پیدا کرد. این بدان معناست که شما با ارائه‌ی محتوایی کاملاً مرتبط و مفید پیرامون فضای کاری‌تان، به حل مسائل و مشکلات مخاطبان کمک می‌کنید. در نتیجه از این طریق به تجاری شدن کسب‌و‌کار خود نیز کمک زیادی خواهید‌کرد. در ادامه به مسائل بیشتری پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.

همانطور که روش‌های بازاریابی محتوای معماری می‌تواند موثر واقع شود، قطعاً بدون هدف مشخص نیز تاثیرگذار نخواهد بود. بنابراین نه‌تنها به پیشرفت شما کمک نمی‌کند بلکه تمرکزتان را نیز کاهش خواهد داد. امروزه شرکت‌های گوناگون به دلایل مختلفی از بازاریابی محتوای معماری در کار خود بهره می‌گیرند. دلایلی شامل؛

  • معرفی برند
  • موقعیت کارشناسان
  • شیوه راهبرد
  • پرورش و جذب مشتری

شما به عنوان یک معمار، باید به فکر استراتژی بازاریابی خود باشید.

مزایای بازاریابی محتوایی برای معماران

شما به عنوان یک معمار، باید به فکر استراتژی بازاریابی خود باشید. در این روش باید  از ابزارهایی که رسانه‌های مدرن از آن استفاده می‌کنند، بهره بگیرید. در قسمت بعدی به بررسی ۴ عامل پراهمیت استراتژی بازاریابی محتوای معماری می‌پردازیم:

 

اعتماد

۱. اعتماد و اعتبار

بازاریابی محتوای معماری به شما این امکان را می‌دهد که مهارت کاری خود را نشان داده و اعتماد مخاطبین را جلب کنید. این یکی از موثر‌ترین روش‌های افزایش تخصص شما در زمینه‌ی معماری می‌باشد!

 

افزایش مخاطب

۲. افزایش مخاطبان

زمانی‌که محتوای ارزشمندی به اشتراک گذاشته می‌شود، توسط افراد دیگری نیز لینک دهی یا به اشتراک گذاشته می‌شود. این روش به شما این این امکان را می‌دهد که به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

۳. توانایی در حل مشکلات

ساختمان، موضوع پیچیده‌ای است. با نوشتن، ارائه محتوای رایگان و صحبت در مورد فرآیند‌های کاری خود می‌توانید به حل مشکلات موجود کمک کنید.

 

راه حل‌ها

۴. افزایش آمار مخاطبان در صفحات وب

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که به‌طور مرتب محتوای مرتبط و با کیفیت بالا تولید می‌کنید، موتور‌های جست‌و‌جو برای این امر ارزش قائل می‌شوند. در واقع هوش مصنوعی این موتور‌ها به گونه‌ای است که شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار می‌دهد. این امر منجر به افزایش بازدید و در نهایت جذب مخاطبان بیشتر می‌شود.

 بنابراین ایجاد محتوا باید موضوع اصلی برنامه بازاریابی شما باشد! این امر تخصص شما را به عنوان یک معمار در زمینه کاری‌تان نشان می‌دهد.

 

اگر مطلب برایتان مفید بود بخوانید:

چگونه پروژه معماری بگیریم؟

چگونه وارد بازار کار معماری شویم؟


منبع: archipreneur.com

نسترن دواتگران


امتیاز ما

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *