طراحی داخلی خانه‌ Fazenda Boa Vista در سائوپائولو برزیل

معماری و طراحی داخلی خانه‌ بایستی متناسب با نیازهای ساکنین آن طراحی شود. علاوه بر این، عوامل متعددی در طراحی یک مجموعه نقش اساسی دارند. یکی‌از این عوامل اقلیم و جغرافیای یک منطقه‌است که توجه به آن در طراحی و دیزاین یک مجموعه، امری ضروری‌است. خانه Fazenda Boa Vista در سائوپائولوی برزیل ساخته شده است. سائوپائولو بزرگترین شهر کشور برزیل بوده که دارای هویت و تاریخ هنری منحصر بفردی در منطقه خود می‌باشد. این شهر آب و هوای مرطوب و گرمسیری دارد. از این رو استفاده از چوب و طبیعت در دکوراسیون داخلی خانه ‌های آن مشهود است.

طراحی داخلی خانه‌

خانه Fazenda Boa Vista به سبک خانه‌های قدیمی سائو پائولو واقع در کشور برزیل ساخته شده‌است. سائوپائولو شهری فرهنگی و دارای موزه‌های هنری متعددی است. از این رو معماری و هنر نیز جایگاه ارزشمندی در بین مردمان این منطقه دارد. استودیوی معماری MK27 و Bruno Carvalho طراحی داخلی این مجموعه را به عهده داشتند.

ساکنان این خانه، زوج جوانی هستند که در‌حالِ‌حاضر بدون فرزند بوده اما در آینده نیازمند فضاهایی مختص فرزندان خود هستند. بنابراین این خانه متناسب با نیازهای زمان حال و آینده آنها طراحی شده‌است. از جمله  فضاهای موجود در خانه Fazenda Boa Vista می‌توان به  فضاهایی جهت زندگی، استراحت، تفریح و اتاق مهمان اشاره کرد. طراحی داخلی خانه‌ ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن، در نظر گرفته شده‌است.

  دکوراسیون داخلی این خانه با تاثیر از یادگاری‌های ‌زوج جوان از خانواده‌هایشان، طراحی شده‌است. این یادگاری‌ها شامل مجموعه‌ای از آثار هنری و مجسمه‌های مدرنی هستند که از پدر و مادرشان برای آن‌ها باقی مانده است. از جمله ویژگی‌های این سبک طراحی، می‌توان به دیزاین بدون محدودیت همراه با مبلمانی به رنگ‌های روشن در کنار ظرافت‌های استفاده از چوب خالص، اشاره کرد.

نظر شما در مورد طراحی این خانه برزیلی چیست؟

منبع: archdaily.com

فرشته زیبان

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل