هتل Wythe بروکلین ؛ پیشنهاد یک فضای کار ایده آل در دنیای کرونایی

هتل Wythe بروکلین ؛ پیشنهاد یک فضای کار ایده آل در دنیای کرونایی

اختصاصی کانون معماران و شهرسازان: ​اگر میخواهید روال کاری خود را تغییر دهید، از یک هتل کار کنید! شاید خواندن این جمله برایتان عجیب باشد، اما این یک واقعیت است! با توجه به شرایط حاصل از شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در جهان و لغو سفرها، هتل ها کاربری سابق خود را از دست داده اند؛ اما تغییراتی که در کاربری هتل Wythe بروکلین اتفاق افتاده است، این هتل را با شرایط جدید موجود در جهان سازگار نموده است.

همه گیری ویروس کرونا در سرتاسر نقاط جهان، تغییرات زیادی را در همه ابعاد زندگی مردم به همراه داشته است. تعطیلی دفاتر کار و شرکت ها، افراد را مجبور کره است تا به جای کار در محلی مشخص و با حس و حال اداری و رسمی، در خانه و روی تخت خواب خود به انجام کارهای اداری بپردازند!

این سازگاری و انعطاف برای کار در خانه، مسلما دارای برخی ابعاد روحی و روانی نیز خواهد بود و کیفیت کار را در حد چشمگیری می تواند تحت تاثیر خود قرار دهد؛ چرا که بی شک محیطی که در آن کار انجام داده می شود، تاثیر شگرفی بر نتیجه خروجی آن خواهد داشت.

اما هتل Wythe بروکلین (یکی از قدیمی‌ ترین بخش‌ های شهر نیویورک و همچنین پرجمعیت ‌ترین منطقه در کلانشهر نیویورک و چهارمین منطقه پرجمعیت ایالات متحده آمریکا با ۲٫۵ میلیون نفر جمعیت) با همکاری معماران Industrious گزینه جدیدی را در اختیار افراد دورکار فراهم داده است.

این گزینه، فرصتی عالی برای افراد دورکار می باشد تا از حصار خانه های خود خارج شوند و زمان کاری خود را در فضایی منعطف، تمیز، ساکت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی سپری کنند. لازم به بیان است معماران آمریکایی Industrious به عنوان یک شرکت طراحی معماری ، به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای به طراحی فضاهای اداری و کار می پردازد.

هر یک از دفاتر در یکی از اتاق خواب ها و دارای یک تراس کوچک برای فراهم سازی امکان دسترسی به فضای باز طراحی شده است. این دفاتر با امکاناتی چون وای فای ، دسترسی به خدمات چاپ ، تلویزیون هوشمند و… به صورت روزانه برای اجاره در دسترس می باشد و حداکثر در اختیار چهار نفر قرار می گیرد.

معماران Industrious با تعویض مبلمان اتاق خواب ها به میزها و صندلی های چوبی و فلزی و همچنین استفاده از مکمل های زیبایی شناختی در فضای صنعتی همچون لامپ ها و دیگر اکسسوری های مناسب ، محیط اتاق ها را به فضایی دلچسب برای افراد دورکار تبدیل کرده است!

Jamie Hodari ، هم بنیانگذار معماران Industrious معتقد است: ” شركت هایی در آینده پیشرو و موفق خواهند بود كه انتخاب هایی متفاوت و ایده آل را در اختیار كارمندان خود قرار دهند! از جمله انتخاب محل کار و چگونگی انجام کار به بهترین نحو ممکن! “

هتل Wythe بروکلین در تلاش است تا با دعوت افراد، کار کردن اجباری در محیط خانه و یا کار کردن به شیوه سنتی در دفاتر را منسوخ نماید و فضایی ایده آل با امکاناتی مناسب را به مخاطبان خود عرضه کند.

در انتها می توان گفت که این ایده، تنها یک نمونه از انواع نوآوری ها و خلاقیت هایی است که ما در این صنعت مشاهده خواهیم کرد!

سیما حسن زاده

منبع:

dezeen.com

 

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *